4 geniaalset ideed restorani müügi suurendamiseks

FoodMood / LM Keskus

FoodMood on üle 25 aasta HoReCa sektoris tegutsenud ettevõte. Me tarnime kvaliteetset värsket liha, kala, tänavatoitu, pagaritooteid, õlisid ja palju muud vajalikku sinu restorani, hotelli või suurkööki. Uuri lähemalt siit

Selles artiklis keskendume sellele, kuidas sa saaksid kohvikule või restoranile rohkem kliente. Rohkem positiivset kuulsust. Rohkem häid soovitusi.
Ja kui sa arvad, et soovitused on midagi, mis ei allu sinu kontrollile, siis mul on sulle häid uudiseid artiklis “Parim Viis, kuidas tõsta toidukoha müügiedu”. Ma usun, et pärast selle artikli lugemist sa vaatad oma toidukoha turundamist täiesti uue nurga alt.

Ja nüüd artikli teema juurde.

4 geniaalset ideed restorani müügi suurendamiseks ja soovituste elavdamiseks

Restorani turundusidee nr. 1 – Grupisoodustused

Kui lojaalne klient toob restorani uue inimese, kes seal varem pole käinud, siis mõlemad õhtustavad soodsamalt. See võib olla näiteks pearoog, päevakas või magustoit, mida pakud soodsamalt või täiesti tasuta pearoa kõrvale. Midagi, mis sinult liiga suurt tükki küljest ei võta, kuid samas oleks piisavalt ahvatlev su kliendile.
Pea meeles, et äri on elukestev maraton, mitte sprint. Ühekordne soodustus on odav, kui arvestada suurt tõenäosust, et klient jääb sinu kohaga rahule ning hakkab sinu regulaarseks kliendiks.

Restorani turundusidee nr. 2 – Tee tarnijate ja tootjatega rohkem koostööd

Kohaliku äri puhul võib see olla eriti võimas. Näiteks tuleb su tooraine kindlatest kohtadest – näiteks kohalikest taludest. Paku välja ristturunduse idee, et koostööpartner oleks motiveeritud sinu restorani soovitama oma teistele klientidele. Näiteks flaierid tema kontoris, link tema veebilehel või muu geniaalne viis. Loomulikult pakud omalt poolt ka vastu häid soovitusi.

Tarnijal on võimalus tutvustada “Näe, mine proovi X restoranis seda liha. Seal kasutatakse meie käest saadud liha ning nad on superosavad selle valmistamisel“. Sinna juurde väike flaier ning lisamüük on pikas plaanis garanteeritud.

Restorani turundusidee nr. 3 – Tee soovituste tegemine eriliseks

Kui sinul või sinu restorani peakokal on oma raamat, siis kingi see oma kuldklientidele, kes regulaarselt uusi kliente toovad. Raamatu saad erilisemaks teha veel personaalse autogrammi ja tänusõnadega.

Restorani turundusidee nr. 4 – Kingi soovitajale pisike meene, mida kollekstsioneerida

Idee on sarnane kokaraamatu kinkimisele, kuid natuke uue nurga alt. Kui sinu klient on toonud restorani kindla arvu uusi kliente, siis võid kinkida sellele kuldkliendist soovitajale mõne erilise veini, lusika või muu erilise nõu, mis just sinu restoranile omane on.

Boonusena tuled püsikliendile iga kord meelde, kui ta köögis toimetab ning sinu kingitud tassist kohvi joob või sinu kingitud lusikaga kooki sööb. Tassi või lusika peal võib loomulikult olla ka sinu restorani logo.

Kõige olulisem kokku võetuna:

Soovituste tegemine võib sinu kliendi jaoks olla võimalus tunda end kangelasena! Tekita kliendile võimalus teistele inimestele sinu toidukohta soovitada ning ole soovituste küsimisel ja suunamisel strateegiline!

Leave a Comment